Портфоліо

Дізнайтеся більше про мене

Тимчук Алла Іванівна 




Вчитель зарубіжної літератури 

 НВК «ЗОШ І - ІІІ ст. - гімназія » м. Горохів

Дата народження: 12 лютого 1966 року

Освіта: вища

Закінчила: Луцький державний педагогічний інститут ім. Лесі Українки.

Спеціальність за дипломом: учитель російської мови і літератури.

Педагогічний стаж : 31 рік

Місце роботи: НВК «ЗОШ І - ІІІ ст. - гімназія» м. Горохів.

Посада: вчитель зарубіжної літератури

Результат попередньої атестації:        « спеціаліст першої кваліфікаційної категорії»

Форми та результати підвищення кваліфікації : курси жовтень 2017

Моє педагогічне кредо: «Сіяти в душі дитини розумне, добре, вічне».

«Найголовніший слід у душі дитини залишає той учитель,який зумів розбудити почуття людської гідності,той ,хто примусив маленьку людину задуматись над тим, для чого вона живе на світі».

В.Сухомлинський

Моє життєве кредо: Мети досягає той, хто її прагне.

Мій життєвий принцип: Ніколи не зупиняйся на досягнутому.

Проблема, над якою працюю: 

«Пізнавальна активність учнів на уроках зарубіжної літератури за допомогою інтерактивного навчання ».


Інтерактивні методи роботи з учнями: 

  • Мікрофон; 
  • Незакінчене речення;
  •  Мозковий штурм; 
  • Робота в групах; 
  • Робота в парах. 

 «Мікрофон» 

 Дає змогу кожному висловити свою думку з приводу чогось. Правила поведінки такі : говорити має тільки той, у кого символічний мікрофон, висловлені думки не коментуються, під час виступу ніхто не має права перебивати,перепитувати.

 «Мозковий штурм» 

Це ефективний та добре відомий інтерактивний метод колективного обговорення, що використовується на уроках. Він спонукає учнів проявляти власну уяву та творчість , що досягається шляхом вираження думок усіх учасників і допомагає знаходити кілька рішень з конкретної проблеми.

Робота в групах 

Робота в групах дозволяє учням набути навичок, які необхідні для спілкування та співпраці. Вона стимулює роботу командою. Ідеї, що виробляються в групі,допомагають учасникам бути корисними один одному. Висловлення думок допомагає відчути їхні власні можливості та зміцнити їх.

Робота в парах 

Перед учнями ставиться питання для дискусії і надається небагато часу для того ,щоб подумати можливі відповіді або рішення самостійно. Кожна пара обмінюється своїми ідеями та аргументами з усім класом,що допомагає провести дискусію.

Науково - методична робота



Методичний посібник

«Використання нетрадиційних форм навчання на уроках світової літератури »

Виступ на педраді 

  • Моделювання вступної частини уроку зарубіжної літератури до теми М.В. Гоголь . Повість «Шинель» .
  • Роль класного керівника в період адаптації п'ятикласників.

Робота в методичному об'єднанні  

Кафедра вчителів суспільно - гуманітарних дисциплін працює над проблемою «Формування пізнавальних інтересів школярів та їх життєвих компетенцій через інтеграцію предметів суспільно - гуманітарного циклу ".

Працюю над проблемою «Пізнавальна активність учнів на уроках зарубіжної літератури за допомогою інтерактивного навчання ».


Найчастіше використовую такі форми роботи на уроках зарубіжної літератури: 

  • інтерв'ю з письменником;
  •  інтерв'ю з літературним героєм;
  •  інсценізація;
  • складання сенканів ; 
  • тестування ; 
  • проведення дидактичних ігор, рольових ігор;
  • розгадування кросвордів, ребусів; 
  • вікторини, брейн- ринги; 
  • випуск літературних газет;
  • перегляд відеофільмів,презентацій.

Інтерв'ю з письменником 

Інсценізація епізодів 

Розгадування кросвордів, ребусів 

Випуск літературних газет 

Перегляд відеофільмів,презентацій 

Проектна робота

Лепбук "Казки народів світу"

Пошукова робота


  1. 2014 - 2015 н.р. "Історія селища Мар'янівка "
  2. 2015-2016 н.р. "Народні ремесла"
  3. 2016-2017 "Фольклор рідного краю"
  4. 2017-2018 "Із попелу забуття"
  5. 2018-2019 "Випускники школи - воїни - афганці"

Результативність роботи

Участь у міжнародній грі із зарубіжної літератури

«Sunflower» 2017-2018 н.р.

  1. Колесник Уляна , учениця 8-Г класу, нагороджена Дипломом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня.
  2. Степанюк Дарина , учениця 8-Г класу, нагороджена Дипломом ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня
  3. Касько Анна, учениця 8-Г класу, нагороджена Дипломом І ступеня Регіонального рівня
  4. Івашко Олена, учениця 8-Г класу, нагороджена Дипломом ІІ ступеня Регіонального рівня.

 Участь у міжнародній грі із зарубіжної літератури

«Sunflower» 2018-2019 н.р.

Тимчук Анна,учениця 5-Б класу , нагороджена дипломом І Всеукраїнського рівня;

Колесник Уляна, Слободська Лілія,Касько Анна, учениці 9 - г класу, нагороджені дипломом ІІІ Всеукраїнського рівня;

Івашко Олена,Степанюк Дарина, учениці 9-Г класу, Орисюк Максим ,учень 5-А класу,Касько Уляна, учениця 5-Б класу, нагороджені дипломом І Регіонального рівня;

Шайнога Анна, Шоцька Ірина , учениці 9 - г класу, нагороджені ІІ Регіонального дипломом рівня;

Івашко Богдана,учениця 5-А класу, нагороджена дипломом ІІІ Регіонального рівня;

2019р
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати